Приказ основних података о документу

dc.creatorМилин, Саваsr
dc.date.accessioned2024-02-19T13:11:38Z
dc.date.available2024-02-19T13:11:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn0352-2334
dc.identifier.urihttps://rpbf.bfspc.bg.ac.rs/handle/123456789/285
dc.description.abstractДијалошка метода познаје различите облике разговора. Међутим, они су диспропорционално заступљени. Катихетички облик разговора представља се као архаичан метод карактеристичан за средњовековни схоластички приступ у верским школама, али толико анахрон да се у савременој настави појављује у обиму статистичке грешке. Многи аутори неповољно се изражавају према катихетичком облику разговора, али без већег удубљивања у могућности која ова метода може да донесе. У раду се излажу све наставне теме верске наставе у основној школи ради класификације. Уочава се да је најприродније користити монолошку методу приликом обраде новог градива. Али пажњу бисмо усмерили нарочито на оне теме које би се сасвим успешно реализовале користећи катихетички облик разговора, можда не током целог часа, али свакако приликом проверавања знања. Тако бисмо обогатили методички приступ и учинили наставу разноврснијом.sr
dc.description.abstractThe dialogue method implies different forms of conversation. Nonetheless, these forms are represented disproportionately. The catechetical form of conversation is viewed as an archaic method typical of the medieval scholastic approach in religious schools, and so anachronistic that in modern teaching it appears so rarely to be considered a statistical error. Many authors have an unfavorable attitude towards the catechetical form of conversation, though without much dwelling on the possibilities that this method can offer. For the purpose of classification, the paper presents all teaching topics of religious education in primary school. It has been observed that the monologue method appears to be most natural method when teaching new content. However, we would like to focus our attention on those topics that would be quite successfully taught using the catechetical form of conversation, perhaps not during the whole class, but certainly when testing knowledge. In this manner, we would enrich the methodological approach and make teaching more diverse.en
dc.publisherУниверзитет у Београду - Учитељски факултет, Београдsr
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИновације у настави - часопис за савремену наставуsr
dc.subjectверска наставаsr
dc.subjectнаставне методеsr
dc.subjectкатихетички облик разговораsr
dc.subjectteaching methodsen
dc.subjectreligious instructionen
dc.subjectcatechetical form of conversationen
dc.titleМогућности и домети примене катихетичког облика разговора у верској наставиsr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dc.citation.epage143
dc.citation.issue1
dc.citation.other35(1): 132-143
dc.citation.rankM23
dc.citation.spage132
dc.citation.volume35
dc.identifier.doi10.5937/inovacije2201132M
dc.identifier.fulltexthttps://rpbf.bfspc.bg.ac.rs/bitstream/id/137/282.pdf
dc.identifier.rcubconv_119
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу