Show simple item record

The Analysis of Pedagogical and Educational Discourse of the Holy Canons Hermeneutical Contextualization of Canons

dc.creatorДеврња, Зоранsr
dc.date.accessioned2024-02-19T12:56:43Z
dc.date.available2024-02-19T12:56:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1820-2446
dc.identifier.urihttps://rpbf.bfspc.bg.ac.rs/handle/123456789/112
dc.description.abstractУ овом раду желимо да нагласимо педагошко-образовну димензију канонског наслеђа Цркве. Канонско предање, као део свештеног предања Цркве, чува свест о светотајинским основама образовања. Вера, крштење, подвиг и литургија, као тачке ослонца хришћанске педагогије и васпитања, у овом раду су апострофирани као незаобилазни чиниоци ерминевтичке контекстуализације образовања модерног човека по лику Оваплоћенога Логоса - Исуса Христа.sr
dc.description.abstractIn this paper we wish to point out pedagogical and educational dimensions of the canonical legacy of the Church. Canonical tradition, as a part of the holy tradition of the Church, maintains awareness of sacramental bases of education. The faith, baptism, asceticism and liturgy are the points of standfast of the Christian pedagogy and education. They are stressed as an inevitable parts of the hermeneutical contextualization of Christian pedagogy. The person of the incarnate Son of God is an initiator of process of education of the contemporary Christians in modern society, in the present like it was in our past.en
dc.publisherCentar za crkvene studije, Niš
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceЦрквене студије
dc.subjectваспитањеsr
dc.subjectСвете тајнеsr
dc.subjectсвештени канониsr
dc.subjectсаборно сведочењеsr
dc.subjectпокајањеsr
dc.subjectподвигsr
dc.subjectобразовањеsr
dc.subjectлитургијаsr
dc.subjectкрштењеsr
dc.subjecteducationen
dc.subjectliturgyen
dc.subjectcanonical legacyen
dc.subjectbaptismen
dc.titleАнализа педагошко-образовног дискурса свештених канона Цркве - ерминевтичка контекстуализација канонаsr
dc.titleThe Analysis of Pedagogical and Educational Discourse of the Holy Canons Hermeneutical Contextualization of Canonsen
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dc.citation.epage415
dc.citation.issue10
dc.citation.other10(10): 401-415
dc.citation.rankM251
dc.citation.spage401
dc.citation.volume10
dc.identifier.fulltexthttps://rpbf.bfspc.bg.ac.rs/bitstream/id/692/112.pdf
dc.identifier.rcubconv_288
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rpbf_112
dc.type.versionpublishedVersion


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record